Direktlänk till inlägg 1 april 2015

Snacka om griniga gamla gubbar!

Av Anita - 1 april 2015 14:26

Min så kallade sambo, är ju inte riktigt min sambo längre, han sover inte vid min sida längre. vi har inte burit förlovningsringarna på många många år, sängen bredvid min, kallar han ointe längre för sin säng, nej, hans säng, står bredvid hans förra EX. i grannkåken. Han kommer om än motvilligt och hjälper mig då och då, Men för mig gäller det att väga mina ord på guldvåg, innan jag säger något, och alt som händer honom, får han på något sätt att låta som om det är mitt fel Undrar för mig själv om alla karlar blir sådana när de passerat sextioårsstrecket?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anita - 20 maj 2015 15:28

Jag önskar jag kunde säga så här,"Oj, vad mätt jag blev!" Men det tror jag inte har hänt, mer än en gång detta året!Nej, oingenting är gott. Det händer ju då och då att jag försöker äta lite alla fall, men, när man bara känner att  tuggan, bara växer...

Av Anita - 28 april 2015 14:58

Jag  hart förfstått att min yngsta son inte mår speciellt bra, och det känns som det är mitt fel. Givetvis mår inte hellr jag speciellt bra då! Jag är så räd han tror att jag svek honom Om man är utomstående,. och tittar på vad som hände, kan man lät...

Av Anita - 25 april 2015 19:20

Känner mig nästan lite lurad   nu efter denna veckasns V75āns avslutning. För en gångs skull, blev det en rejäl utdelning, drygra 3mille!Jag hade gärna varit utan, mina två veckor på rads sjuor som jag satt, för i dag lyckades jag inte med bedriften ...

Av Anita - 22 april 2015 13:32

Hur ska man definiera kärlek egentligen? Kärlek kan ju vara många olika saker faktiskt. Kärlek kan vara så lika, men ändå så olika! Jag, känner en enorm kärlek för mina barn, kärlek, för mina husdjur, kärlek för mannen som stått vid min sida, från fö...

Av Anita - 14 april 2015 12:29

Tyvärr har jag nu fått lära nig att man måste nog  vara ofelbar för att sluta röka. En siongelpappa(basra det ja!) bara BESTÄMDE sig för att sluta, SÅ LÄTT ÄR DET. JA OM AN ÄR OFELBAR, MEN DET ÄR INTE JAG _Jag har heller inte allla kroppsfunktionerna...

Ovido - Quiz & Flashcards