Alla inlägg den 1 april 2015

Av Anita - 1 april 2015 15:53

När man går in i en blogg, och läser ett inlägg, efter kanske inte bästa förmågan direkt. ja då bestämmer man sig genast föratt det där hon skriver, det måste jag nu förlöjliga och försöka göra mig rolig över, För såklart tycker jag det är bättre ungarna får lära sig chattsprpålkets alla stavningar istället för svenska!

Av Anita - 1 april 2015 14:40

Jag har läst en del inlägg på några bloggar här på sajten. Det skrevs i chattsplåket, vilket åtminstonde jag tycker är trist. Jag menar hur ska dagens barn kunna lära sig stava de svenska orden?Jag påstår inte att jagstavar alla ord rätt, och dessutom vet jag med mig, att jag snubblar med fingrarna på tangentbordet, och ibland tycker jag det blir för jobbigt att gå tillbaka och rätta till felen. Det beror på störstya delen av att  andra stroken faktuiskt tog en del av min högerhand också!

Av Anita - 1 april 2015 14:26

Min så kallade sambo, är ju inte riktigt min sambo längre, han sover inte vid min sida längre. vi har inte burit förlovningsringarna på många många år, sängen bredvid min, kallar han ointe längre för sin säng, nej, hans säng, står bredvid hans förra EX. i grannkåken. Han kommer om än motvilligt och hjälper mig då och då, Men för mig gäller det att väga mina ord på guldvåg, innan jag säger något, och alt som händer honom, får han på något sätt att låta som om det är mitt fel Undrar för mig själv om alla karlar blir sådana när de passerat sextioårsstrecket?

Ovido - Quiz & Flashcards