Direktlänk till inlägg 14 april 2015

Tänk så lätt det är!

Av Anita - 14 april 2015 12:29

Tyvärr har jag nu fått lära nig att man måste nog  vara ofelbar för att sluta röka. En siongelpappa(basra det ja!) bara BESTÄMDE sig för att sluta, SÅ LÄTT ÄR DET. JA OM AN ÄR OFELBAR, MEN DET ÄR INTE JAG _Jag har heller inte allla kroppsfunktionerna i behåll. har bara en fungerande arm/hand. Så jag kan inte sätta mig  och sticka, virka, brodera, eller andra saker, kan inte heller ta en promenad, då min balans är urusel, allt detta är sviterna efter en stroke 1998 Så jag sitter här i mn fåtölj, framför datorn, tittar mest på film, och TV-program.Hr jobbigt med tt skriva då finmotoriken, inte är som på en frisk person!

 
 
Ingen bild

Anneli

20 april 2015 23:23

Hoppas att du hittar ett sätt som funkar för dig när det gäller att sluta röka! :)
Har själv inte hittat något sätt ännu... Kanske inte har försökt tillräckligt mycket eller velat tillräckligt mycket. Men jag hoppas att det går bra för dig! Kram

Anita

21 april 2015 16:45

Du, om någon vet ju hur jäkla enveten jag KAN vara om jag bara sätter den sidan till!Men du har helt rätt, jag har nog inte haft rätt anledning till att vilja sluta. Beslutet måste komma från mig själv, och inte i ett brev från min doktor!Jag ser ju faktiskt hellre att du slutar, medans du fortfarande är ungOCH innan du drabbas av sådana sjukdomar som jag gjort! För i nuläget känns det liksom bara det kvittar Dock är det ett beslut som bara du själv ska ta, kanske i samförstånd med din make! Stor kram till dig min kära dotter

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anita - 20 maj 2015 15:28

Jag önskar jag kunde säga så här,"Oj, vad mätt jag blev!" Men det tror jag inte har hänt, mer än en gång detta året!Nej, oingenting är gott. Det händer ju då och då att jag försöker äta lite alla fall, men, när man bara känner att  tuggan, bara växer...

Av Anita - 28 april 2015 14:58

Jag  hart förfstått att min yngsta son inte mår speciellt bra, och det känns som det är mitt fel. Givetvis mår inte hellr jag speciellt bra då! Jag är så räd han tror att jag svek honom Om man är utomstående,. och tittar på vad som hände, kan man lät...

Av Anita - 25 april 2015 19:20

Känner mig nästan lite lurad   nu efter denna veckasns V75āns avslutning. För en gångs skull, blev det en rejäl utdelning, drygra 3mille!Jag hade gärna varit utan, mina två veckor på rads sjuor som jag satt, för i dag lyckades jag inte med bedriften ...

Av Anita - 22 april 2015 13:32

Hur ska man definiera kärlek egentligen? Kärlek kan ju vara många olika saker faktiskt. Kärlek kan vara så lika, men ändå så olika! Jag, känner en enorm kärlek för mina barn, kärlek, för mina husdjur, kärlek för mannen som stått vid min sida, från fö...

Av Anita - 12 april 2015 12:08

I dag fyller min yngsta son år. Min stora rädsla är, att han kanske tror att jag inte bryr mig alls om honom, eftersom jag inte träffat honom detta årtusendet! Jag hoppas innerligt att han känner till alla omständigheterna till varför det har blivit ...

Ovido - Quiz & Flashcards