Alla inlägg den 18 mars 2015

Av Anita - 18 mars 2015 15:12

Största problemet, för mig är nog att jag är handikappad, och inte kan sysselsätta mig med något annat än att hålla ciggen i handen nej fanbjag skiter i detta jag lär ändå få sluta när jag hamnat på något boende för idioter, jag orkar inte ens skriva detta inlägg som jag tänkte från början. JA JAG HAR ABSTINENS OCH JAG ÄR PÅ URUSELT HUMÖR!!

Av Anita - 18 mars 2015 09:09

Jag efterlyser någon som har lyckats med att sluta röka. någon, som kan tipsa mig, hur man bryter ovanan, med den tända ciggen till kaffet! Måste jag kanske sluta dricka kaffe? I så fall, måste jag också. sluta med ALLT!! sluta med allt som jag brukar göra, sluta äta, ja sluta med allt jag brukar ta en cigg efter!! Eller, finns det någon som läser detta och om har erfarenhet, och kan tipsa och råda mig???FÖR JAG BEHÖVER HJÄLP MED ATT KLARA DETTA!!!

Ovido - Quiz & Flashcards