Alla inlägg under mars 2015

Av Anita - 9 mars 2015 14:51

Tror inte det finns någon som tittar på en datorskärm så mycket som jag!(om de iinte har det som sitt yrke förstrås.)

Inte beror det på att jag tycker det äör speciellt kul eller så, nej, det är för att det är i stort sett det enda jag klarar av. Snart kan jag inte det heller eftersom min gråstarr grumlar synen för varje dag. Varför jag sitter här då?Tja, jag använder min dator, som TV!

Av Anita - 8 mars 2015 12:56

Idag är det fjärde dagen, som jag INTErökt RIGHT MENTHOL!! Nej jag har tyvärr inte varit cigarettfri, har suttit med hemlagade cigg, mentholhylsor och hemlagad råtobak Det ser troligtvis skitlöjligt ut, sitta och "puffröka". och hoppas ju snart kunna sluta med det också. Det är ju liksom det här att ha något i handen, att sysselsätta sig med något. Vet bara inte hur man ska kunna bryta den ovanan?Drar i alla fall inga halsbloss längre, då jag fått ett brev från min lungdoktor med svaret på mina blodgaser, och syresättningen, som bara är en decimal ifrån att tvingas ha syrgas!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards